Waterschade door lekkage
Het Contact Center is gevestigd in een hoog kantoorgebouw als door regen een lekkage ontstaat. In eerste instantie druppelt er wat water uit het plafond en zet men er prullenbakken onder en belt de Facilitaire Dienst.
Bedrijfscontinuïteit via COIN
Ook de COIN alarmlijn wordt gebeld en de BHV ontruimt het pand. De stroom water neemt toe en het plafond raakt doorweekt. Overal komt water naar beneden en vier verdiepingen komen blank te staan. Werkplekken en apparatuur raken beschadigd en er ontstaat kortsluiting.
Uitwijk locatie stand-by
De Contact Center agents kunnen op de COIN contact center uitwijk locatie hun werkzaamheden voortzetten, omdat Telecom-by-Pass van COIN is geactiveerd. Hiermee zijn de call center routering naar de juiste skills en meldteksten weer beschikbaar en hebben de supervisors weer zicht op het wall-board.
Bedrijfskritische processen in beeld?
Een calamiteit zoals een lekkage komt gelukkig niet vaak voor. Echter wordt uw organisatie toch getroffen door waterschade, dan is het zaak om zo snel mogelijk weer in business te zijn. Bedrijfscontinuïteit kunt u realiseren door het zo snel mogelijk continueren van uw meest kritische bedrijfsprocessen met inzet van uw meest kritische medewerkers en middelen. Heeft u uw kritische processen goed in beeld?
Ervaar onze uitwijklocaties
Wij nodigen u graag uit voor een rondleiding op één van onze uitwijklocaties in Nederland of Beglië.
Plan een vrijblijvende afspraak om uzelf een goed beeld te verschaffen van onze locaties en bijbehorende continuïteit dienstverlening.
Bekijk de uitwijk werkplekken, de crisisruimte en andere faciliteiten welke volledig ingericht zijn en stand-by staan voor een uitwijk na een calamiteit of BCM test.
Bel +31 88 26 46 000 of mail naar info@coinbv.nl. U mag ook het contactformulier invullen op onze contact pagina. Dan nemen wij na ontvangst contact met u op voor het plannen van de rondleiding.