Raymond Heus, Senior medewerker gebouwenbeheer bij Generali vertelt;
Bij ons is elke klant verzekerd van alle zorg en aandacht. Op verwachte én onverwachte momenten. Of hij nu rechtstreeks zaken met ons doet of via de adviseur. Wat zijn keuze ook is, wij zorgen ervoor dat hij weet waar hij aan toe is met een verzekering bij Generali. En dat zijn verzekering aansluit op zijn situatie, ook als deze verandert. Dat is niet alleen een belofte aan onze klant. Dat is ook een commitment aan onszelf over hoe wij ons werk doen.
Waarom is Business Continuity essentieel voor Generali?
Generali is dit niet alleen verplicht vanuit wet- en regelgeving van De Nederlandsche Bank(DNB) en AFM, maar het is zeker ook wenselijk vanuit de bedrijfsvoering en de mate van service die wij te allen tijde aan onze klanten willen blijven leveren. Bij Generali is de klant verzekerd van alle aandacht. Om dit te realiseren dient de continuïteit van Generali ook altijd gegarandeerd te zijn.
Waarom heeft Generali gekozen voor COIN als partner voor Business Continuity?
De prijs-kwaliteitverhouding van de COIN dienstverlening heeft ervoor gezorgd dat we gekozen hebben voor COIN als onze Business Continuity partner. We waren op zoek naar een partner die een locatie aanbied op veilige afstand, maar toch in de buurt van ons eigen kantoor. Dit hebben we bij COIN gevonden. COIN heeft daarnaast als enige partij meerdere uitwijklocaties verspreid over het land. Hierdoor biedt COIN de garantie dat, indien noodzakelijk, ook uitgeweken kan worden naar andere COIN uitwijklocaties.
Hoe heeft Generali de samenwerking met COIN tot nu toe ervaren?
De samenwerking met COIN hebben we tot op heden als zeer plezierig ervaren. De mensen van COIN hebben kennis van zaken, zijn professioneel en integer. Bij aanvang van de samenwerking zijn er heldere afspraken gemaakt waar iedereen zich aan houdt. COIN heeft zeer goed geluisterd naar de wensen van Generali en deze vertaald naar de geboden dienstverlening.
Wat zijn de ervaringen van Generali bij het testen van de uitwijkvoorzieningen bij COIN?
We hebben in 2014 succesvol een uitwijktest gedaan. Deze test is goed verlopen, de uitwijkwerkplekken stonden tot onze beschikking met toegang tot onze eigen data en applicaties. Ook de telefonie is zonder problemen gerouteerd naar COIN en na de test weer terug. Voor dit najaar staat er weer een uitwijktest gepland.
Wat verwacht Generali van een partner als COIN bij een calamiteit?
In geval van een calamiteit, verwachten wij dat de uitwijk werkplekken bij COIN direct beschikbaar en operationeel zijn op het moment dat ons uitwijk protocol in werking treedt. Onze medewerkers moeten ook direct weer telefonisch bereikbaar zijn, zodat we onze dienstverlening kunnen continueren. We nemen hiervoor bij COIN telefonievoorzieningen af, die uitstekend aansluiten bij onze wensen op dit gebied. En vanzelfsprekend verwachten wij dat COIN professioneel met de calamiteit en alles wat hier bij komt kijken omgaat en ons assisteert waar nodig.
Generali neemt bij COIN de volgende Business Continuity diensten af:
• Uitwijk werkplekken;
• Desktop image;
• Telefonische bereikbaarheid;
• Business test en technische test op de uitwijklocatie.
Voor meer informatie over Generali kunt u terecht op: www.generali.nl